winterchilds

Alla inlägg under februari 2014

Av Filippa Knas - 23 februari 2014 11:05

Hej!! Sorry för dålig uppdatering men jag har typ inte känt för att blogga men jag ska blogga mer ja lovar :)

Men hursomhelst nu är det äntligen lov och idag ska ja va med Lisa o kanske Alex vi får se. I torsdags o fredags började det snöa skit mycke och jag blev typ hyper för jag ville ha vår men nu har nästan all snö smält bort och solen skiner. Är såå glad!!

Igår var jag också i Sollentuna centrum och shoppa lite med mamma och min lillasyster och då hitta jag en jätte fin tröja som ni ser lite längre ner! Tröjan kommer från Gina tricot och kostar 239 kr har ja för mej. Tycker om den jätte mycke och ja tänkte att man kunde ha en skjorta under den, hiss eller diss?
//Filippa 2

Av Filippa Knas - 22 februari 2014 22:40

Igår (fredag 21 februari) fick vi sportlov. Sista lektionen igår hade vi mattediagnos dvs. Matteprov elr test. Hoppas att det gick bra.. Men iaf sen åkte jag och Linnea hem till mig och började ordna och förbereda för festen vi skulle ha på kvällen, eftersom jag fyller år om ca 3 veckor och hon fyllde år i januari så de va typ födelsemiddag elr vad man ska säga..
När de kom åt vi lite förrätt och sen öppna vi presenter, åt middag, hade frågesport och sist åt efterrätt och kolla film. Riktigt mysigt om du frågar mig! :)

Men nu kan vi hoppa fram till lördag, jag hade en jätte coozy morgon där jag bara chillade. Klockan fyra åkte jag hem till Erica och vi åt semlor och spela fifa. Och nu ska jag packa eftersom vi ska åka till fjällen imorrn. De va lite min dag elr ah och det är såååå skönt att det är sportlov nu! :))

Hejdåååå/filippa1

Av Filippa Knas - 18 februari 2014 18:31

Tjänaaa,
idag gick jag hem direkt efter skolan eftersom jag har sång kvart över fyra.. När jag kom hem åt jag mellis och plugga lite på min astronomi inlämningsuppgift, så nu är jag klar! Jag tänkte precis byta om till träningskläder eftersom fotbollen börjar om en kvart. Idag kör vi på vallen som vi har gjort några gånger redan, vår tränare är en academi tränare som har vunnit Champions leuge och hon är fett bra! ;) så jag taggar för fullt nej men det är kul att ni är inne på vår blogg men ni får gärna lämna lite kommentarer! Samma sak på vfm lika och kommentera så gör du vår dag! Hejdåå /filippa1

Av Filippa Knas - 12 februari 2014 19:38

Hejsan! Ville typ bara säga att idag så ladda ja ner Flappy bird IGEN! De har ju raderat Flappy Bird från app store som de flesta vet men ah jag hade det förut så det gick att ladda ner det igen :)) mitt rekord är 43 och ja känner mej fett stolt! Vad är erat rekord? Skriv erat rekord i kommentarsfältet och den som har högst får en shoutout, kommer behöva bildbevis så ni får typ kika mej eller skicka en bild från instagram: Filipssen så kommentera gärna erat rekord! :) hejdå!!

//Filippa 2

Av Filippa Knas - 11 februari 2014 20:07

Hejsan nu har jag valt skola till 7:an friberga som första och Mörby som andra, egentligen skulle jag nog valt tvärtom för tycker Mörby verkar lite bättre, vet inte varför men den här gången ville jag välja som mina kompisar eftersom det har jag aldrig gjort.. Men ah så nu är det klart, känns dock skönt eftersom egentligen är ju skolorna väldigt lika så det är nog inget problem.. Men aja,
Är det bara jag som saknar sommaren så sinnessjukt myyycket? Asså jag saknar allting varmt, att kunna gå runt med shorts, fotboll på somaren som är typ det bästa som finns, vårt underbara landställe, att åka/köra båt, bada och äta glass och slippa skolan! ;)

// filippa1

Av Filippa Knas - 9 februari 2014 22:59

Hej, nu sitter jag och vårt lag i bussen påväg hem från Sundsvall :( det fick bli en silvermedalj då vi förlorade på BP i final.. Aja nu sitter jag och lyssnar på rising up ~ Amanda Jenssen och typ halv sover och imorn har vi geografiprov :/ och vi kommer komma hem klockan 1 typ.. Det var typ de.. Hejdå! ;) /filippa1 hahah skumt inlägg javett

Av Filippa Knas - 8 februari 2014 21:48

Idag var vår första match 12.30 och då blev det 0-0 och nästa match var 18.30 och då vann vi :)) så då hamna vi i åttondelsfinal och om vi går vidare då så måste vi köra mot DSK röd i kvartsfinal, jävla piss..

//Filippa 2

Av Filippa Knas - 8 februari 2014 10:42

Hejhej igår så spela vi vår första match 21.30 och det var mot AIK Akademi typ Sveriges bästa fotbollslag så tyvärr vann vi inte men jag tror att vi hade den största chansen mot dem om man jämför med dem de kör idag, resultatet blev 1-4 men vi spela ändå helt okej även om vi förlora med så mycke är vi fett stolta för att vi gjorde mål :)) hahahah lite weird men ah..

En till sak är att ja o Filippa 1 delar rum tillsammans och för de som läser detta och är med till Sundsvall kom till vårt rum!! 335 :))

//Filippa 2

Presentation


Heej!

vi är två tjejer på tolv vintrar som älskar att spela fotboll och att skratta. :)

Vår blogg kommer att handla om våra liv och vardag.

Hope u like it

Fråga mig

0 besvarade frågor

Frågestuund i denna länk!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? :))
 Tråkig.
 Gör nåt mer intressant så vill ja läsa
 Helt okej.
 Rätt så bra.
 Bra.
 Väldigt bra!
 Superduper bra!
 Min favorit blogg!
 Stalkar den habba habba..

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards